zaterdag 19 juli 2014

Hop hop, naar het volgende blog!

Heeel leuk :D

Nog niet zolang bezig en nog maar weinig berichten geplaatst, en toch de mogelijkheid om mee te doen met de bloghop van de Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices ^^

Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-2015. 

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Carmen Sahadat-Morris, daar vind je het eerste bericht van de hop die op zaterdag 19 juli begint.
Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. 

Op deze manier krijg je allemaal inspiratie en leuke voorbeelden met de nieuwste producten van Stampin' Up! 





(SU) Materialen voor mijn kaart!

"Kind Koala"
"Work Of Art" set
"Pacific Point" (marker - bright collection)
"Banner" pons
"Craft White" inkt (of "Chalk Marker")
"Stazon Jet Black" 

Ik heb een simpele kaart gemaakt met de nieuwe "Kind Koala" gestempeld met Stazon Jet Black vanwege het inkleuren met de marker.
De achtergrond heb ik bestempeld met de kleur "Pacific Point" (marker - bright collection) en een stempel uit de "Work Of Art" set.
De stempel aan de binnenkant komt ook uit de "Work Of Art" set.

De koala zelf heb ik ingekleurd met een simpel grijspotlood, HB voor het lijfje en 7B voor de oortjes, klein beetje uitgeveegd met een wattenstaafje.

Voor de banner heb ik de "Banner" pons gebruikt en een rechthoekig stukje uitgesneden en die nog met "Craft White" inkt bestempeld (of je moet het zelf doen met de "Chalk Marker") en bijgewerkt waar nodig met de marker (waarmee ik ook het papier had ingekleurd omdat ik zo snel geen goede kleur blauw kon vinden hihi)

Ook heb ik het witte vlakke uit de kaart gehaald zodat je een extra effect krijgt aan de binnenkant, net even wat extra!

Laat u even weten wat u van het eindresultaat vind? 

Fijn weekend en geniet van de HOP!!

Groetjes Corine, 
Stampin' Up! demonstratrice uit Naaldwijk

Ik ben ook op Facebook te vinden :D






48 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Corine!! Leuk gedaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Thank youuu ^^
      Dat was wishlist item nummer 1 haha die koala moest ik echt hebben :D

      Verwijderen
  3. Wat leuk Corine....Net demo en nu gelijk mee hoppen. Leuk kaartje heb je gemaakt. Die stempel heb ik ook in huis, maar nog niets mee gedaan. Veel plezier als demo met natuurlijk de geweldige Stampin-Up materialen.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D

      Gaat helemaal lukken met zoveel leuke dingen en zeker met die extra inspiratie op de bloghop :P

      Verwijderen
  4. Wat een leuke stempel nog! Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is geworden, erg snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat n schattige kaart! De koala is zoooooo leuk. Weer n stempel op mijn wishlist. liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewelll, jaaaa hij is echt zoooo leuk :D heel blij ermee, en veel plezier ermee alstiej binnen is :D
      Liefs!

      Verwijderen
  7. De koala is een goede keuze! Hij is zoooo lief! Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank youuuu upperuppie :D
      vond het ook wel leuk dat ik die nog niet voorbij heb zien komen :)

      Verwijderen
  8. Wat een leuk kaartje. Die koala stempel staat ook op mijn verlanglijstje. Gaat er zker komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, en veel plezier ermee alstiej binnen is hihi ^^

      Verwijderen
  9. Hoi Corine!

    Als je nog niet zo lang bezig bent is dit de ideale kans om meer bezoekers en meer volgers te krijgen!
    En je kaartje is wel schattig!

    Succes met hoppen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zo Kim, maar het zijn eigenlijk alleen maar demo's die langs hoppen.....en ik heb geen volger er bij gekregen gisteren...helaas..!

      Verwijderen
    2. Dankjewel Kim :)
      vind het al superleuk, voelde me heel populair met als die reacties :D

      Verwijderen
  10. Wat een lief kaartje. De koala stempel is daar perfect voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ben er ook erg blij mee, was mn eerste item op de bestellijst uit de nieuwe cat!

      Verwijderen
  11. Heel leuk Corine, die koala wou je al direct hebben toen je de catalogus zag..
    Mooi geworden hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel C ^^
      en idd, was ook het eerste op de bestel lijst haha :D

      wel raar eigenlijk dat het alleen voor demo's was, ik heb het wel op mijn pagina gezet... zou niemand anders dat gedaan hebben, dacht eigenlijk dat dat ook een beetje het doen was :P

      Verwijderen
  12. Mooi Corine! Wat is die koala toch schattig he?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk en die Koala is idd te schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! , ja toch, je smelt toch van zoon poepiej haha

      Verwijderen
  14. Wat een lief kaartje! Lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lieverd is het, die stempel is ook zo leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wist niet wat ik met die stempel aan moest, maar zo is hij echt heel lief uitgewerkt. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk....en ook ik heb nog niet eerder bij die stempel stil gestaan. Dus echt een eye opener
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Wat leuk :D, ik sloeg de catalogus open en die moest ik echt meteen hebben haha, wel leuk dat je het als eye opener ziet :D dat is wel een beetje de bedoeling met de bloghop, had hem ook nog niet eerder voorbij zien komen :)

      Verwijderen
  18. Hop hop, lief kaartje. En weer door naar de volgende hopster. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echt schatje, je hebt het echt heel leuk gemaakt
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje! Leuk om die chalk stift eens in uitvoering te zien.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen